drömmen.blogg.se

Mycket som händer men inte så mycket possitivt!

Publicerad 2012-11-01 11:51:00 i Allmänt,

Ja de va ju ett tag sedan jag skrev! Har inte riktigt haft motivationen. Men dags och skriva av sig lite.Senaste inlägget va om att färga håret, japp det gjorde jag oxå i augusti. Mörkt blev det.Men nu har jag nästan färgat tillbaka till orginalfärg.
 
Men till de större delen av mitt liv som skulle förändras nu, eftersom jag inte har fått något jobb än. Så har jag engagerat mig att få en ny lägenhet med mindre hyra. Hållit på över 2 månader då vi skulle skriva kontrakt idag, och flytta imorn. Fick alltså ett byte, skulle flytta till stockholm har försökt flerar år nu.Och trodde att nu äntligen så är de min tur! Lite tur i livet är väl inte så mycket att begära. Men så ringde paret och berättade att dem gått isär, ja trodde inte de va sant! Då man har packat allt , nästan kastat ut min bror! Bokstavligen! Då jag nu kommer sitta i skiten igen, för att denna hyra är för dyr. Men som sagt ska väl aldrig ta ut nått i förskott även om det kändes som man var i mållinjen. Finns de nån mening med att de skiter sig hela tiden, då vill ja ha svar på de! Känns som min motavition till något just nu är som bortsblåst! Ja ska inte klaga, har vänner o familj! Men just nu är detta något i mitt liv som är jobbigt. Alla säger ja men de kommer ordna sig.. men hur lång tid ska allt ta då?? Hur länge orkar man! De går så lätt för många, vissa blir bortskämda o deras föräldrar köper en lägenhet åt dem. Man lever ju i helt olika världar, är glad att jag är den jag är. Men ibland är de tröttsamt att behöva kämpa för allt! De är aldrig lätt! Finns 2 personer som ja saknar mycket, just nu är de min mamma, som säkert hade haft nå klokt svar på detta nu! Och en person som stöttat mig i allt, även om vi bråkat en del. Vet inte hur man glömmer och går vidare, de funkar inte för mig. Hur ska man glömma nån man tänker på dagligen! Någon som verkligen fick en att le, när man va ledsen! som gjorde allt för en.. men ändå valde gå en annan väg.
 
En halv jobbig dag.. som skulle va en bra dag.. just nu skulle ja packa ännu mer. och boka flyttbil!
Men de kommer väl nån dag då man blir lycklig på nytt!
Håll ut... upp igen de man fått lära sig av min barndom!
 
kram!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela