drömmen.blogg.se

Det gör så ont att gå vidare!

Publicerad 2012-11-08 14:47:00 i Allmänt,

Hur gör man? Hur får man bort denna onda känsla i hjärtat och magen..
Kunde de bara inte vara lättare! Men har väl lärt mig att inget ska vara lätt, åh då menar jag inget!
Inte för mig iaf. Mitt liv har varit uppfyllt med kärlek men ochså många jobbiga upplevelser. Min mamma sa alltid att jag va så stark, jag va den starkaste hon kände! Men varför kan man då inte känna sig stark. 
Hon sa oxå att dem personer man träffar genom livet ger en alltid något vare sig de är negativt lr possitivt, så lär man sig av de man varit med om. Men varför ska man bli krossad av att inte få va me personen man vill vara med. 
Hur svårt ska de vara att glömma en människa, som har varit där för en hela tiden, men dels ochså gjort saker som inte e bra. Borde va lättare sagt en gjort. Tårarna rinner, och dem slutar inte..  försöker tänka possitivt.
Men just nu är de inte mycket som är possitivt, men allt ska va väl komma på en gång!
Ja vet hur de känns att vara olyckligt kär iaf! Och de suger! Ja vet att jag är en toppen tjej, de kommer nån kille en vacker dag.. men just nu känns de inte så. Vill radera mina känslor o minnen just nu för de e dem som smärtar mest! När e de min tur att vara lycklig???!! Alla runt omkring en verkar ju så lyckliga, men man vet ju aldrig! 
Hur tar mig sej upp från detta elände! När de bara går emot en hela tiden! Kanske bra att skriva av sig. rakt från hjärtat medans tårarna rullar ner för kinden! Man måste ju få ut de! De va ju lätt för han att gå vidare,. han mår bra. Önskar ja kände så! Kärlek e inte o leka med, den gör förbannat ont! Kommer va svårt att släppa in nån igen i mitt liv. Lita på att den personen verkligen tycker vad d säger. Vi har inte hörts på ett halvår, sen ringer ja dej och blir lika krossad igen. Varför e man så dum!? o naiv o tror att de kanske kan bli vi. Man lever på hoppet.
 
några rader ur mitt hjärta just nu.. 
 
/Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela