drömmen.blogg.se

Teknik:)

Publicerad 2012-07-18 14:48:00 i Allmänt,

Ja detta är helt otroligt alltså inte att jag har varit hemma idag med feber.  Men blev lite rastlös så jag satte igång och skulle plocka isär min dator, som varit sönder nu vääldigt länge då snackar vi över 1 år. Och ja det var glapp i datan då, min sladd ej fungerade och då datan ej blev laddad och inte gick igång, iaf en lång historia. Men idag så plocka jag isär den.. inte helt men nästan... och satte ihop den. Efter de så gick jag och hämtade några andra pluggar ( som ska sitta i sladden som ska sättas in i datan) eftersom jag alltid trott det var fel på sladden så köpte ja ju en ny för nått år sen, och då man får med 8 nya pluggar , då idag bytte jag den igen har ju testat olika, men såå händer de otroliga datorn går igång!!! Ja trodde inte mina ögon..! Jag var ju hos en data kille med datorn, och hann sa de kostar rätt mycket om du tar in den på lagning, nästan bättre och köpa en ny. Men det har ja ej gjort, och skam den som ger sig. Ja plockade isär o ihop, och tog ur batteriet för de är batteriet som är fel på, vilket han inte sa hehe ( kanske jag som ska jobba där istället:) och så satt ja sladden i väggen:) Åh nu har ja äntligen hittat mina bilder, som ja saknat. Jag köpte även en grej som man överför bilder o så till en annan hårddisk från min då som va sönder, men alla bilder ville inte överföras...Men nu e dem räddade:) SItter nu och skriver på min dator! Visst att de är en gammal häck sen flera år tillbaka men den e min:)
 
Tänker också extra mycket på min kära vän.. som fått roliga besked:) såå kul!
 
O så på min sambo som snart ska flytta ifrån mig:( det kommer kännas såå tomt här.
Vad ska jag göra utan dej min vän. Vi har haft en rolig tid tillsammans.
Men ja önskar dej all lycka dit du ska:) även om ja tycker de e föööör lååångt booort!
Kan ju inte träffas dåå , om ja inte åker o hälsar på förstås!! Men som sagt man ska ta vara på tiden, vill man flytta, resa  ja va man nu vill så ska man göra det om man har chansen!
 
Ne nu måste ja nog äta något, igår mådde jag illa efter jobbet och hade sån huvudvärk.. så bäst man äter.

kram på er alla! LOVE YA!
 
 
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela