drömmen.blogg.se

Kära Mamma!

Publicerad 2012-07-23 23:07:54 i Allmänt,

Du är ju tyvärr inte med oss längre, du begav dej iväg till ett bättre ställe. Där de inte finns nån ondska, ingen smärta bara lycka, frihet och kärlek. Iallafall är de så ja måste se på de, för annars går det inte att överleva en sorg. Som är så stor, att förlora sin förälder är inte lätt och beskriva. Men din värld dras ner snabbt, ditt hjärta går i tusen bitar, de är overkligt. Än idag 3 år efter har ja svårt att acceptera att hon aldrig kommer tillbaka. Såklart vet ja att hon inte finns mer. Men ibland kan ja komma på mig själv med att tänka, nu skulle ja vilja ringa mamma..Finns så mycket osagt, men ochså så mycket kärlek som blev sagt. Men saknaden är så enorm , ångesten över att hon är borta för alltid. Ögonen fylls av tårar, undrar bara kommer man nånsin läkas ifrån detta.. Ja vet att ja inte e ensam, men just nu känner jag mig väldigt ensam. Även om vi hade våra jobbiga stunder ihop, så va du alltid där mamma, de va alltid mig du ringde när de va jobbigt för dej.Finns så många saker vi inte hann göra ihop.. så mycket som ja ville du ska va med om. Lilla Emil som är här, du skulle verkligen gillat han, du hade varit stolt över andreas.:) sån bra pappa som han är. Ibland så e man svag, men de måste väl vara så. Finns en låt som du tyckte om , lr finns flera men denna la din bästa vän ut på facebook nyligen hon berättar där ochså att ni lyssnade på denna tillsammans bara nån tid innan du gick bort.Ni grät båda två, ni visste vad som skulle komma, ni visste att ni skulle skiljas. Ni hade hållt ihop hela livet sen ungdomen, gått ut o dansat och haft kul. Mamma tyckte om dansband så detta va en av hennes låtar hon tyckte om.
http://www.youtube.com/watch?v=AoK5-7rqSy8&feature=share
 
Finns en låt som e väldigt fin oxå men väldigt stark som celin dion sjunger...
 
http://www.youtube.com/watch?v=4I3TxyYDcSw  Goodbyes the saddest word...
 
Ja de inte alltid lätt och hålla god min, när alla pratar om sina mammor. Men va ska man göra. 
Jag fick iaf 26 år med min mamma. Jag fick chansen att hålla om henne, när hon tog sitt sista andetag.
Ta hand om era nära och kära, man vet aldrig. 
 
Tomhet  o saknad, de finns en till som ja saknar nu väldigt mycket, vem vet vi kanske ses igen.. 
 
Blir väl till att sova nu... tack för att ni finns familj o vänner, vad hade ja gjort utan er. 
kram
 
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-08-02 07:47:22

Älskar dig vännen<3 så fint skrivet. Det kommer direkt från dina tankar och ditt hjärta. Hon finns hos dig hela tiden... Och precis som du skriver så är hon på en bättre plats. Det är jag helt övertygad om. Puss & kram min fina Jennie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela