drömmen.blogg.se

En ny blogg

Publicerad 2012-07-12 14:45:19 i Allmänt,

Nu är jag här, de har tagit tid. Men trots de så har jag nu funnit hit. Jag tror att de är bra för mig.
Att kunna skriva av mig, om känslor och tankar. Iband är det svårt att uttrycka sig i tal..
så att få ut de med skrift är ju inte helt fel.
 
Vill väl ochså  börja med att säga att ja saknar mina vänner oehört mycket.. vissa träffar man ofta
vissa träffar man sällan...Här e Ida hon är den starkast tjej jag mött i min dagar.Hon har upplevt mycket och de har jag med, vi har upplevt sorg och även lycka... Hon ger en styrka:) 
En tjej som bor neråt i landet med sin fiina kille:) saknar dig gumsan. Önskar de va så nära att ja bara kunde
gå över en kväll och säga hej.
 
Det är sommar, och solen skiner ute, men idag är en dag då jag inte är på nått humör.. ibland är det så.
Saknaden efter en person som funnits i mitt liv 4 år nästan som har valt att gå en annan väg, sådan stor tomhet, en vän som ställde upp i både vått och tort. Man kan väl säga att de tar tid.. lr? Att bara gå vidare.
 
Vill iaf önska er en trevlig dag.. om någon nu läser detta.. ja tar mig nog i kragen och åker iväg till syrran.. 
puss o kraam
 

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2012-07-12 22:12:23

Åh finaste vännen!! Gud vad jag saknar dig! Flytta hit till Skåne:)

Kul att du skaffat blogg! Nu kommer jag följa dig!!
Älskar dig min bästa Jen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela